Monday 7 May 2012

Rainy days

Witajcie, dzis kolejny z deszczowych majowych dni - zastanawia mnie ile jeszcze takich przed nami... ? Przyznam sie, ze czeka mnie krotka wycieczka do Rzymu (w sobote wieczorem wylot) - zaledwie 3 dni, ale mam nadzieje, ze przez ten krotki czas nakradne sloneczka i przywioze spowrotem ze soba do Glasgow.
Wracajac do dnia dzisiejszego, oto szybki zestaw przed wyjsciem do kina. Film ('Safe') nie byl zachwycajacy (az dziwne, ze zdecydowalam sie na film akcji, bo za takowymi nie przepadam..)
Niestety aparat mi nie towarzyszyl, bo deszcze nie sprzyja fotografowaniu w plenerze...

Ktos prosil w komentarzach o zestaw z loafersami - oto jedna z moich propozycji :) Z pewnoscia jeszcze sie w nich pokaze, bo obecnie jestem zauroczona tymi butami. Pozdrawiam Was goraco (nie deszczowo!)







8 comments:

  1. Thanks for the visit on my blog :)
    I'm following you, if you want, follow me!!!
    I love the sliper :)
    Kisses
    http://petitebeautepb.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  2. Beautiful look!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  3. I love your outfit! I have these shoes from topshop in black!

    Kiss

    http://umblogfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie pierścionki! Skąd jest ten?? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Wowww love this outfit!! you look awesome and those shoes are cool!!! ^_^
    Kiss kiss,
    Indira cherietmoi.blogspot.com

    ReplyDelete